Unelte pentru gradina
Va recomandam sa efectuati pornirea produsului dvs. prin intermediul Serviceului – profesionistii din Service va pot face recomandari suplimentare privind pornirea si utilizarea produsului dvs. Costul aferent pornirii si operatiunilor de service (manopera si consumabile) se achita direct Serviceului.
ATENTIE: Garantia reprezinta limita de timp care curge de la data dobandirii produsului pentru care producatorul isi asuma responsabilitatea remedierii produsului achizitionat, pe cheltuiala sa, daca deficientele sunt exclusiv de fabricatie si nu din cauza Clientului (sau a utilizarii necorespunzatoare cu instructiunile din Manualul de Utilizare)! Deci Garantia acopera viciul de fabricatie si nu defectele datorate utilizarii improprii!
ATENTIE: Produsele se aduc curate la service pentru diagnosticare – in situatia in care pentru a putea diagnostica produsul, acesta trebuie mai intai curatat, costul operatiunii se achita separat – aceasta nu se efectueaza gratuit!
In situatia in care sunt necesare operatiuni suplimentare la Service (schimbare ulei, bujii, curatire sau spalare piese, etc.), acestea se vor efectua si achita de catre Client conform unui deviz de reparatii acceptat in prealabil de catre acesta.
Neefectuarea acestor operatii suplimentare necesare (conform Manualului de Utilizare) duce la pierderea garantiei.
Va rugam sa sunati in prealabil pentru programare in vederea preluarii operative a produselor.
Sambata, Duminica si sarbatorile legale sunt de regula zile nelucratoare pentru noi si partenerii nostri.
VA RECOMANDAM: In situatia aparitiei unui defect, in loc sa mergeti la magazin, mergeti DIRECT la sediul celui mai apropiat service, cu un telefon in prealabil pentru programare.
Va facem aceasta recomandare deoarece:
1. Mergand direct la service se clarifica mai usor defectul si se remediaza mai rapid pentru ca exista comunicare directa.
2. In situatia in care defectul va este cert imputabil, va trebui sa achitati costul preluarii produsului de la magazin cu curierul rapid, al constatarii si al returnarii cu curierul rapid la magazin (circa 100 lei, TVA inclus). In situatia neachitarii, produsul iese din garantie si ramaneti si dator! Aceste costuri pot fi reduse la 0 daca mergeti direct la service si agreeati devizul de reparatie negociat cu Service-ul.
3. Desigur ca in situatia in care defectul NU va este cert imputabil, toate costurile remedierii sunt 0 (zero) pentru dvs. in perioada de garantie a produsului.
Pentru orice problema pe care o aveti in legatura cu produsele noastre, va rugam sa ne contactati la tel. de contact: 0786.103.865
Pozele produselor de pe site sunt cu titlu de prezentare.
Forma, culoarea, marca si specificatia acestora pot diferi fata de produsul comercializat la un moment dat.
Specificatia tehnica curenta se afla inscriptionata pe cutia produsului.