RETUR - Dreptul de returnare a produselor achizitionate online
Pentru orice informatie sau reclamatie, CLIENTII au la dispozitie urmatoarele:
* Telefonic la numarul: 0727.177.188 (se aplica tarifele pentru apelurile in reteaua Telekom) si vor fi gestionate dupa urmatorul program: Luni-Vineri 9.00 -17.00
* prin e-mail: contact@girocompany.ro
CLIENTUL poate returna produsele in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. GIRO recomanda CLIENTULUI care doreste sa-si exercite dreptul de retur sa informeze in scris (electronic) GIRO, urmand a i se atribui un numar de retur. Returnarea produselor se va face la Punctul de lucru GIRO din jud. Neamt: Str. Alexandru cel Bun fn, com. Horia jud. Neamt, prin CURIER si doar insotite de documentele originale primite la livrare (factura si chitanta – daca e cazul) precum si a numarului de retur si exclusiv via curierul trimis de catre GIRO.
Conditii de returnare
Returnarea produselor se va face in ambalajul original, in bune conditii pentru revanzare, insotite de toate accesoriile existente in pachetul primit si insotite de documentele originale primite la livrare. Rambursarea costului produsului se va face la pretul inscris pe factura fiscala ce insoteste produsul returnat, in 2 conditii:
a. sub conditia trimiterii produsului cu CURIERUL agreat de catre GIRO (in cazul utilizarii unui alt CURIER, trimiterea se efectueaza pe spezele CLIENTULUI)
b. produsul receptionat nu prezinta alte modificari (de orice natura) care ar diminua valoarea acestuia. Singurele modificari ce nu afecteaza valoarea rambursata sunt cele ca urmare a manipularilor necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Rambursarea costului va fi efectuata prin virament bancar in contul indicat de catre CLIENT, in termen de maxim 15 (cincisprezece) zile lucratoare de la data preluarii produsului.
In situatia in care, ca urmare a manipularilor altele decat cele normale pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor (de ex cand ambalajul original este vadit deteriorat partial sau total, sau lipsesc componente sau accesorii ale produselor), GIRO achita o valoare diminuata cu costurile directe necesare pentru aducerea produsului la conformitate.
Sub conditia acceptarii din partea CLIENTULUI, GIRO poate livra un produs de un pret si calitate echivalente cu cele comandate de CLIENT.
Despre Garantie
Durata Garantie Comerciala pentru persoane fizice:
Produsele POER beneficiaza de 36 luni garantie la produse si 6 luni la baterii.
Pentru persoanele juridice durata Garantiei Comerciale este de 6 luni la toate produsele, cu exceptia acumulatorilor unde este de 3 luni.
Pentru produsele GIRO, Certificatul de Garantie, Manual de Utilizare si toata formularistica aferenta se regasesc exclusiv in format electronic printabil, atat online la pagina Manuale de Utilizare cat si in Aplicatia POERSmart.
In unele cazuri produsele vor fi desigilate pentru a fi verificate dupa care vor fi resigilate, acestea purtand o stampila speciala: ”VERIFICAT GIRO” sau similar. Este obligatorie pastrarea facturii pentru valabilitatea garantiei. In cazul in care produsele vor fi vandute ca si produse resigilate, acest lucru va fi afisat corespunzator pe site iar pretul va fi diminuat din acest motiv. Conditiile de garantie pentru astfel de produse sunt aceleasi ca si cele pentru produse noi, daca nu se indica altfel.
Produsele GIRO care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi transmise la punctul de lucru al partenerului GIRO din Bucuresti ce va fi indicat in urma apelului telefonic, prin CURIER, conform procedurilor mentionate in Certificatul de Garantie.
In situatia solicitarii reparatiei in garantie, produsele trebuie insotite de documentele originale primite la livrare (factura).